TENS – elektródák (4 db) vagy kábelek (2 db)

Alkatrészek a TENS készülékhez (modell KTR-206):

A készlet négy cserepárnát (elektródát) vagy egy pár cserekábelt tartalmaz a párnák csatlakoztatásához.

8,600Ft 3,400Ft + ingyenes házhozszállítás
Ma megrendeled, csüt., 04.22.-én már meg is érkezik

Törlés

Izdelek:

Mivel a megrendelt csomagok száma jelentősen megnőtt, lehetséges, hogy csomagja a vártnál később lesz kiszállítva.

Cserepárna készlet (elektróda) vagy kábelkészlet az elektródák csatlakoztatásához a TENS készülékhez.

A csomagban 4 elektródát vagy 2 kábelt kap a TENS készülékhez.

 

Az ajánlat nem tartalmazza a készüléket, de ezt itt megvásárolhatja:
https://vivozebra.hu/tens/

Izdelek

4 párna (elektróda) a TENS-hez, 2 kábel a TENS-hez

A kiszállítást a GLS Hungary végzi. A kézbesítés előtt sms üzenetben és telefonon értesítik. Fizethet készpénzzel vagy kártyával, amennyiben már kifizette a terméket utólag már nem kell fizetni.

További információkért állunk további rendelkezésére: [email protected]

Gyakran ismételt kérdések

Ingyenes a szállítás?

A szállítás a megrendelt termékek számától és a rendelés végösszegétől függetlenül INGYENES.

Hogyan rendelhetek meg egy terméket?

A terméket közvetlenül megrendelheti weboldalunkon keresztül. Ha szeretné, 0800 88 330 telefonszámon vagy emailben a [email protected] címen is leadhatja a rendelését.

Kicserélhetem vagy visszaküldhetem a terméket?

Természetesen! Örömmel kicseréljük a terméket, vagy visszatérítjük a vételárat. Fontos azonban, hogy a termék használat nélkül, sértetlenül és az eredeti csomagolásában kerüljön vissza hozzánk.

Mikor kapom meg a terméket?

Az a célunk, hogy minden rendelést a megrendelést követő munkanapon átadjuk a kiszállítást végző cégnek. Így általában megrendelése 1-2 munkanapon belül megérkezik.

Ugyanakkor ez a logisztikai hálózatoktól is függ, amelyre sajnos nincs ráhatásunk. Előfordulhatnak késések, például késik az áru beérkezése a raktárunkba vagy a kiszállítás az ön címére. Késedelmes kézbesítés esetén, emailben értesítjük.

Kapok számlát és a termék használati utasítását?

E-mail címére megkapja a számlát és a magyar nyelvű utasításokat. Ha véletlenül törölte ezt az emailt, vegye fel velünk a kapcsolatot és örömmel pótoljuk.

Van jótállás a termékekre?

1 év jótállást vállalunk minden olyan termékre, amelyre a törvény ezt előírja.

Hol találom az ügyfélszolgálat elérhetőségét?

Bármilyen segítség, megrendelés vagy kérdés esetén elérhetőek vagyunk a 0800 88 330 telefonszámon, valamint az [email protected] e-mail címen.

Hogyan fizetek?

Fizethet bankkártyával, PayPal-al vagy utánvéttel.

Ki szállítja a csomagokat?

A csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja. A kézbesítő a szállítás előtt felveszi Önnel a kapcsolatot. Ha lesz otthon ingyenesen módosíthatja a kiszállítást a munkahelyére vagy egy másik címre.

Milyen a termékek minősége?

Vevőink elégedettsége elsőbbséget élvez számunkra, ezért minden termékünket gondosan választjuk ki. A minőségük megbízható, az anyaghasználatuk pedig az EU szabványainak megfelelően biztonságos.