TENS – elektródák (4 db) vagy kábelek (2 db)

Alkatrészek a TENS készülékhez (modell KTR-206):

A készlet négy cserepárnát (elektródát) vagy egy pár cserekábelt tartalmaz a párnák csatlakoztatásához.

3,400Ft + ingyenes házhozszállítás
Ma megrendeled, hé., 10.25. -én már meg is érkezik

Izdelek

Törlés

Izdelek:

Cserepárna készlet (elektróda) vagy kábelkészlet az elektródák csatlakoztatásához a TENS készülékhez.

A csomagban 4 elektródát vagy 2 kábelt kap a TENS készülékhez.

 

Az ajánlat nem tartalmazza a készüléket, de ezt itt megvásárolhatja:
https://vivozebra.hu/tens/

A kiszállítást a GLS Hungary végzi. A kézbesítés előtt sms üzenetben és telefonon értesítik. Fizethet készpénzzel vagy kártyával, amennyiben már kifizette a terméket utólag már nem kell fizetni.

További információkért állunk további rendelkezésére: [email protected]

Gyakran ismételt kérdések

Ingyenes a szállítás?
A szállítás a megrendelt termékek számától és a rendelés végösszegétől függetlenül INGYENES.
Hogyan rendelhetek meg egy terméket?
A terméket közvetlenül megrendelheti weboldalunkon keresztül. Ha szeretné, 0800 88 330 telefonszámon vagy emailben a [email protected] címen is leadhatja a rendelését.
Kicserélhetem vagy visszaküldhetem a terméket?
Természetesen! Örömmel kicseréljük a terméket, vagy visszatérítjük a vételárat. Fontos azonban, hogy a termék használat nélkül, sértetlenül és az eredeti csomagolásában kerüljön vissza hozzánk.
Mikor kapom meg a terméket?
Az a célunk, hogy minden rendelést a megrendelést követő munkanapon átadjuk a kiszállítást végző cégnek. Így általában megrendelése 1-2 munkanapon belül megérkezik. Ugyanakkor ez a logisztikai hálózatoktól is függ, amelyre sajnos nincs ráhatásunk. Előfordulhatnak késések, például késik az áru beérkezése a raktárunkba vagy a kiszállítás az ön címére. Késedelmes kézbesítés esetén, emailben értesítjük.
Kapok számlát és a termék használati utasítását?
E-mail címére megkapja a számlát és a magyar nyelvű utasításokat. Ha véletlenül törölte ezt az emailt, vegye fel velünk a kapcsolatot és örömmel pótoljuk.
Van jótállás a termékekre?
1 év jótállást vállalunk minden olyan termékre, amelyre a törvény ezt előírja.
Hol találom az ügyfélszolgálat elérhetőségét?
Bármilyen segítség, megrendelés vagy kérdés esetén elérhetőek vagyunk a 0800 88 330 telefonszámon, valamint az [email protected] e-mail címen.
Hogyan fizetek?
Fizethet bankkártyával, PayPal-al vagy utánvéttel.
Ki szállítja a csomagokat?
A csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja. A kézbesítő a szállítás előtt felveszi Önnel a kapcsolatot. Ha lesz otthon ingyenesen módosíthatja a kiszállítást a munkahelyére vagy egy másik címre.
Milyen a termékek minősége?
Vevőink elégedettsége elsőbbséget élvez számunkra, ezért minden termékünket gondosan választjuk ki. A minőségük megbízható, az anyaghasználatuk pedig az EU szabványainak megfelelően biztonságos.